niedziela, 23 marca 2014

wpis sponsorowany przez Mamuśkę Mylcię

No i stało się :) Bardzo Mamuśce Mylci dziękuję za nominację :)

moje odpowiedzi:
1. Trampki czy szpilki?
Szpileczki :) aczkolwiek dobry trampek nie jest zły :D 

2. Twoja ulubiona piosenka to ...?
jest tego trochę :) ale najdłuższa stażem to ta 50% z pierwszego naszego tańca - Bryan Adams Heaven.
Byłam niewiele starsza od Ątusi jak się w niej zakochałam :) 
3. Biżuteria złota czy srebrna?
Ładna :D bo obrączka klasyczna złota, ale srebro chyba mi bliższe :D

4. FastFood czy zdrowa żywność?
To zależy od humoru. Raczej zdrowa żywność, ale czasami mam ochotę na pyszniutkiego kebabika czy frytusie :P

5. Prowadzisz bloga, ponieważ...
No właśnie nie wiem dlaczego. Słowo.

6. Gdybyś mogła cofnąć czas, to czy zmieniłabyś coś w swoim życiu?
Byłoby przemeblowanie generalne. Uspokajam, Mąż pozostałby ten sam :D.

7. Najbardziej na świecie kochasz ... ?
Z rzeczy to spać&czytać&słuchać muzyki. Z osób Męża i jeszcze kilka innych osób :D.

8. Do pełni szczęścia brakuje Ci ...?
Sprawiedliwości.
 
9. Co/Kto Ci daje siłę do pokonywania życiowych trudności ?
Mąż i Jego anielska cierpliwość & wiara że mi się uda. & te Jego ramiona w których mogę się schować przed złym światem.

10. Twoja największa wada, to ...?
Mam wybrać tylko jedną?? Dużo ma status "największa" :D

11. Twój największy atut, to ...?
Jestem modelem wybrakowanym, niewyposażonym w atuty :D


Nominuję moją prawicę i wszystkich chętnych na szczyptę ekshibicjonizmu emocjonalnego :)

pytania?

  1. Co ciekawego dzisiaj się Tobie przydarzyło?
  2. Od czego jesteś uzależniony/na?
  3. Największe marzenie które możesz nam ujawnić?
  4. Co najczęściej robię gdy nikt nie widzi?
  5. Ulubiona cyfra?
  6. Bez czego zginę na bezludnej wyspie? 1 rzecz.
  7. Czego nigdy miałaś/miałeś nie robić, bo tak sobie obiecałeś/łaś, a zrobiłaś/łeś?
  8. O co poprosisz złotą gdy już wpadnie w Twoje ramiona?
  9. Jaki zakątek świata chcesz zobaczyć?
  10. Co ostatnio Ciebie zachwyciło?
  11. Gdyby standardowej dobie dodano godzinę, na co być ją przeznaczyła?

8 komentarzy:

  1. "...bo teraz obiecałam Mężowi komputer" :)

    Heaven też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo usypial Żabkę a ja wbiłam się na jemu na kompa:-)

      Usuń
    2. Wpis na komórce,edytować nie umiem aby to"na"usunąć.

      Usuń
  2. ;) Dowiedziałam się coś w końcu o Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiem na pytania bo lubię to, a co :)
    1. Tulinki z córą :)
    2. Od internetu ? Sama nie wiem, może trochę.
    3. Rodzeństwo dla Lulci
    4. Leżę
    5. 7
    6. komputer
    7. Nie krzyczeć
    8. o pieniążki
    9. Malediwy
    10. Zachwyca mnie każdego dnia moja córcia :)
    11. Na wszystko z czym się nie wyrabiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wezmę udział w zabawie :) Zatem poniżej przesyłam moje odpowiedzi :)
    1. Zajęcia fitness, piękna pogoda
    2. Od uśmiechu :)
    3. Dom z własnym ogrodem, w którym mogłabym uprawiać ekologiczne warzywka,
    4. Zajadam się słodyczami, tylko ciiii ;)
    5. 7
    6. Trudne pytanie: bez mojego męża
    7. jeść słodyczy
    8. Trzy życzenia? Zdrowie dla mnie i całej mojej rodziny, szczęście i dobrobyt :)
    9. Włochy
    10. Książka "Zamień chemie na jedzenie"
    11. Na jogę

    Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń