piątek, 23 stycznia 2015

Franek

dzisiaj, że względów technicznych, świętowaliśmy drugą część Dnia Babć i Dziadków.
jadąc na ten przemiły wieczór i słuchając w radio wiadomości, tak się wqurwiłam że... .
co było przyczyną takiego stanu?
mianowicie chęć wyjścia na ulicę Obywateli posiadających kredyt we Frankach.

nosz qurwa!!!!! ja rozumiem, że rata lekko dwa razy wyższa niż na początku spłaty może być dużym obciążeniem dla gospodarstwa domowego! rozumiem, że powoduje to ciężką sytuację w wielu domach!! JA TO ROZUMIEM !!! ALE!! czy ktoś kazał tym osobą brać kredyt w obcej walucie??
sorry czego Wy ludzie oczekujecie!!! jestem przeciwna zamrożeniu kursu franka przez państwo, bo już qurwica mnie trafia, jak moje podatki w jakiejś tam części idą na in-vitro!!!
(nie żebym była całkowicie przeciwna tej metodzie, ale jest wiele innych ważniejszych apektów - ale o tym też będzie kiedyś post)
wiem, że zapewne wiele osób było w bardzo trudnej sytuacji mieszkaniowej, a że nie mieli zdolności na kredyt w złotówkach, brali we frankach. finansistą nie jestem, ale ta waluta wariuje nie od dzisiaj i można było przewalutować kredyt i dzisiaj spać spokojniej!!! 
ja też wyjdę na ulicę!!!!! wyjdę, bo mieszkamy na niecałych 40m2 i kupiliśmy dom do remontu!!!! dom, na który też musieliśmy się zapożyczyć i nie wiem czy wystarczy nam oszczędności, aby go wykończyć!!!!!!!!!!!!! mieszkanie w którym mieszkamy nie jest nasze i też chcę pomoc od Państwa!!!!!!!!!!!! podpalę się, stanę na głowie i zaklaskam uszami albo zrobię jeszcze jakieś cudo jak trzeba będzie dopiąć swego!!!! mam dosyć patologii w jaką zmierza moja Ojczyzna!!!!!

no to sobie ulżyłam.

18 komentarzy:

  1. A najlepsze, że nfz odmawia ratowania życia dziecku bo za duży wydatek - pół miliiona zł... ale kredyty będzie spłacać :O nic tylko brać i potem jojczeć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, widzę że podzielamy poglądy na świat. Ja też wyjdę na ulicę bo wynajmujemy 37 metrową klite, a ja od dwóch lat nie mogę znaleźć pracy (nie licząc propozycji sprzątania apteki za 700 zloty, obsługi paleciaka itp.itd.) odpowiedniej do mojej wiedzy i doświadczenia. Wyjdę na ulicę, bo też jestem przeciwna finansowaniu in vitro podczas gdy ja nie mogłam z mężem liczyć na żadną pomoc od państwa, bo byłam głupia i zaszłam w ciążę na studiach a nie pracując... A inne kobiety w tym czasie od drugiego miesiąca ciąży były na L4, choć nie wszystkie tego potrzebowały...
    cóż, wiele ma osób ma kredyty i trzeba było prześledzić sobie wiadomości gospodarcze, a potem zaciągać się na 300 tysięcy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Państwo skupia swoją uwagę nie na tym, na czym powinno. Też finansistą nie jestem, ale kurs franka zawsze szalał... Państwo im pomoże tak? To niech pomoże również pozostałym obywatelom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patologią naszego kraju coraz bardziej mnie przeraża...

      Usuń
  4. A wiecie czemu Państwo w ogóle rozważa taką opcję, bo duże i pokaźne grono zasiadających na Wiejskiej kredyt w takich frankach zaciągnęło i teraz myślą co by tu zrobić, żeby m pomóc, dla mnie jest to istna paranoje i jak to słyszę to włos mi się na głowie jeży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z Wiejskiej też mają problem ze spłata?gdzie jak gdzie,ale tam problemow finansowych bym się nie spodziewała...

      Usuń
  5. A propos tych kredytów w frankach. Pewna posłanka (ta, co sobie lubi pojeść na obradach sejmu) udzieliła wywiadu, w którym pochwaliła się, że wzięła szybką pożyczkę z sejmu i szybko spłaciła pożyczkę we frankach, chociaż na pewno naród tego nie poprze. No pewnie, że nie poprze, niech sejm wspomoże takim kredytem i innych potrzebujących. Szkoda gadać czasami...

    OdpowiedzUsuń
  6. ojjj znam tych frankowych,znam - jacy skrzywdzeni są, jacy biedni. Ja mieszkam teraz w Szwajcarii (he he) to patrzą na mnie jak na diabła wcielonego - chyba powinnam im swoje franki oddać :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Całe szczęście, że nam udało się wziąć kredyt w złotówkach, choć chyba już do końca jego spłaty będę drżeć, żeby nic złego się nie wydarzyło po drodze...
    Niestety takich ludzi, co zaciągnęło kredyty w frankach jest dużo, tak to jest jak człowiek "chce być mądrzejszy" :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zł ponoć lepiej,bo w tej walucie zarabiasz.ale ile sobie Frankowicze pozyli,to nie mówią nic...

      Usuń
  8. Kiedyś regularnie, codziennie oglądałam Wydarzenia na Polsacie. Od jakiegoś czasu nie mam na to ochoty i wolę zająć się sobą. Może brzmi to egoistycznie, ale na pewno prawdziwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki temu spisz spokojniej i nie denerwują Ciebie rzeczy,na które i tak nie masz wpływu.

      Usuń
    2. Tak, ale w sezonie jest znacznie cieplej i to uprzyjemnia wyjazdy. Chociaż Sylwester to ciekawy pomysł :)

      Usuń