sobota, 10 stycznia 2015

Libster Blog Award


dawno, dawno temu zostałam nominowana do zabawy przez Matkę Królów .
bardzo ucieszyłam się z tej nominacji, dlatego po przeczytaniu pytań postanowiłam dobrze przygotować się do odpowiedzi. tak świetnie się przygotowywałam, że gdyby nie Mama Melanii , to myślałabym nad odpowiedziami dalej.

przepraszam Ciebie że tak długo odpowiadałam na nominację.
oto kilka słów o mnie :)

Motto życiowe. 
właśnie dlatego chciałam pomyśleć, bo przychodzi mi do głowy tylko "niech się dzieje wola Nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba"

życzenia do złotej rybki
ale że tak bez limitu? no to z tych co mogę powiedzieć to żeby ręce Męża okazały się drobną niedyspozycją, żebym wytrzymała do lutego, żeby Żabcia była szczęśliwym dzieckiem oraz żebym w wyśmienitym humorze i bez załamań nerwowych przetrwała ciężki rok, który właśnie się zaczął i żeby kobieca intuicja mnie nie zmyliła jak przyjdzie decydować o swoim życiu w roku przyszłym.
jak jeszcze w totka się uda coś wygrać, to złota ze mną zamieszka, a co!

Podróż marzeń odbyłabym do…
Hiszpania i Karaiby :D

Osoba, która jest dla mnie wzorem to…
nie mam takiej. ale cechy charakteru, które chciałabym naśladować ma kilku znanych mi śmiertelników

Najważniejszy dzień w moim życiu to…
jest kilka takich dni. smutnych i wesołych. myślę że wszystko zaczęło się 6maja2005 :) późniejsze najważniejsze dni są konsekwencją tego właśnie.

Gdybym mogła coś zmienić w moim życiu byłoby to….
jedna rzecz? ja to się do remontu generalnego nadaję :P

Sposób na udany wieczór...
aktualnie marzy mi się czas z Mężem, bo siebie dla siebie mamy jak na lekarstwo.
winko/szampan z limonką, kominek, dobry film i wygodne łóżko, to mój aktualnie nieosiągany sposób na udany wieczór. łóżko do spania, meeega śpiochem jestem :D
generalnie udany wieczór to wieczór razem z Hasbencikiem, nie obok a razem. wiecie na czym polega subtelna różnica ?
ale jak się nie da, to książka :D

Film wszechczasów
hmmm...może "chce się żyć"

Książka wszechczasów
uznacie, że przestałam się rozwijać ale...przychodzi mi aktualnie do głowy tylko jedna... "cierpienia młodego Wertera" naprawdę zrobiła na mnie duże wrażenie.

Piosenka wszechczasów
Bryan Adams "heaven"

Piszę blog, ponieważ…
blog to moja myśloodsiewnia

nominuję wszystkie chętne osoby :)

moje pytania
  1. nie mogę żyć bez...
  2. humor poprawiam sobie ...(w jaki sposób)
  3. moje hobby to...
  4. najczęściej marnuję czas na...
  5. moja słabość to...
  6. moje mocne strony to
  7. gdybym mogła zmienić świat to zmieniłabym...
  8. jakie mam podejście do mody i bieżących trendów?
  9. inspiruje mnie...
  10. ulubiona cyfra i dlaczego
  11. największe marzenie o którym mogę powiedzieć to...

10 komentarzy:

  1. "Cierpienia młodego Wertera" również zrobiły na mnie wrażenie :)
    Rozwalił mnie na łopatki Twój tekst..."ja to się do remontu generalnego nadaję" :D Hehe, chyba aż tak źle nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Karaiby to i ja chetnie bym sie wybrala:). Z tym remontem generalnym mam tak samo- jakas odnowa biologiczna czy cos w tym stylu by mi sie przydala. A "Cierpienia mlodego Wertera" wspominam koszmarnie- ciezko mi sie to czytalo i przebrnelam tylko dlatego, ze musialam:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Karaiby nawet dziś, nawet w tej chwili, jak tu siedzę... :). Można to ewentualnie połączyć z generalnym remontem... ;). Pozdrawiam ciepło. byle do wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A moją podróżą marzeń są Malediwy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak opublikowałam posta, stwierdziłam że mogłabym jeszcze trochę tych miejsc dodać :D Malediwy też mogą być :)

      Usuń
  5. Kłaniam się nisko! Miło, że Cię zmobilizowałam! W dodatku do tak fajnego postu :) Uwielbiam dowiadywać się o Was więcej. A co do sposobu na udany wieczór... Doskonale rozumiem i również ja się pod tym podpisuję!

    OdpowiedzUsuń